Veelgestelde vragen

 

Hoe kan ik contact opnemen met Studio 47?

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen.
Per email: info@studio47.nl
Telefonisch (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur): 06-55944058.
Via WhatsApp: 06-55944058.

Wat is de levertijd van mijn bestelling? (binnen Nederland)

Je bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden (na ontvangst van de betaling). Als de levering, om welke reden dan ook, langer gaat duren, dan neem ik altijd eerst contact met je op. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 2,95. Je bestelling wordt verzonden middels de brievenbuspost van PostNL. Voor België geldt een verzendtarief van € 9,00 (pakketpost).

Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?

Zodra jouw bestelling verzonden wordt, ontvang je een verzendbevestiging. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen in mijn creatieve workshopstudio in Wichmond (Achterhoek). Hiervoor maak je eerst een afspraak met mij (06-55944058), zodat ik kan zorgen dat ik aanwezig ben èn dat je bestelling klaar ligt.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt doorgaans verzonden in een bubbelenvelop en in sommige gevallen in een brievenbusdoosje. Alle post verzend ik via PostNL en past gewoon door de brievenbus. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt in de webshop betalen via Ideal, Bancontact/Mister Cash (België). Ook is het mogelijk om middels een overboeking te betalen.

Waarom staat er Mollie of Stg Mollie Payments op mijn bankafschrift?

Alle betalingen in de webshop lopen via mijn betaalprovider Mollie. Op deze wijze gaat jouw betaling veilig van jouw bankrekening naar de bankrekening van Studio 47.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Je krijgt altijd automatisch een orderbevestiging van jouw bestelling. Als je binnen 24 uur na het plaatsen van jouw bestelling nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleer dan jouw spambox. Als de mail daar ook niet te vinden is, neem dan contact met mij op via email. Ik zoek dan voor je uit wat er aan de hand kan zijn. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan eerst jouw spambox. Als de mail daar niet in staat, neem dan contact met mij op via email.

Waarom kan ik oorbellen niet retourneren?

In verband met de hygiëne kunnen oorbellen niet retour genomen worden. 

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Je mag de sieraden zonder opgaaf van reden terugsturen. De sieraden mogen uiteraard niet zijn gedragen, gebruikt of beschadigd. Maak hierbij gebruik van het retourformulier en geef zo spoedig mogelijk per e-mail aan dat je (een deel van) de bestelling retour gaat sturen en frankeer de envelop voldoende. Maak bij voorkeur gebruik van een bubbeltjesenvelop. De bestelling dient binnen twee weken terug gestuurd (en ontvangen) te zijn naar Studio 47. Binnen veertien dagen na ontvangst (in goede staat) wordt het bedrag teruggestort op je rekening. Indien de bestelling helemaal wordt geretourneerd, dan zal Studio 47 ook de verzendkosten vergoeden. Als je een gedeelte van de bestelling terugstuurt, dan worden de verzendkosten niet vergoed.

Waarom kan ik gepersonaliseerde sieraden niet retourneren?

Gepersonaliseerde sieraden kan ik helaas niet retour nemen. Gepersonaliseerd houdt in dat ik een specifieke datum, naam/namen, initialen of andere tekst heb verwerkt in de sieraden. Omdat ze zo specifiek voor jou zijn, zijn ze onverkoopbaar geworden voor een andere klant.

Hoe lang heb ik garantie op de sieraden?

Op de handgemaakte sieraden van Studio 47 zit drie maanden garantie vanaf de aankoopdatum. Je hebt garantie op de kralen, bedeltjes, rijgmaterialen en sluitingen. Bij klachten neem je binnen drie maanden na aankoop van het sieraad contact met mij op. Indien mogelijk en van toepassing, dan repareer ik jouw sieraad kosteloos.

Ik wil mijn bestelling naar iemand anders laten versturen. Kan dat?

Dat kan zeker! Geef dan op de betaalpagina aan naar welk adres het verzonden moet worden (anders dan factuuradres). Je kunt eventueel nog een opmerking plaatsen in het tekstveld.

Hoe gebruik ik een cadeaubon?

Cadeaubonnen zijn er zowel in gedrukte vorm als digitaal. In beide gevallen staat er een couponcode op. Als je jouw winkelmandje hebt gevuld en je wilt gaan afrekenen, dan staat er onder de artikelen een vakje met de tekst “couponcode”. Daar vul je jouw unieke code in. Het maakt niet uit of je dit in kleine – of in hoofdletters typt. Daarna klik je op de button “waardebon toepassen”. Het bedrag van de cadeaubon wordt op de totale waarde van het winkelmandje in mindering gebracht. Een cadeauboncode kan slechts één keer worden gebruikt. Het is dus verstandig om het totaalbedrag in één keer op te gebruiken. Per bestelling kan slechts één code worden gebruikt. Mocht het invullen van de code niet helemaal lukken of je hebt andere vragen, neem dan even contact met mij op. 

Staat jouw vraag hier niet bij? Stuur een mailtje naar info@studio47.nl of stel je vraag via WhatsApp op 06-55944058 en dan beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk.